Witajcie na moim blogu!

Chcialabym odzielić się swoimi doświadczeniami i przygodami, które miałam przyjemność przeżyć w moich podróżach w Japonii, USA i jeszcze innych miejscach:)
Jest to mój pierwszy blog, wiec bardzo proszę o wyrozumiałość i jeśli ktoś ma jakieś sugestie co do prowadzenia bloga proszę o kontakt :) każda opinia będzie dla mnie ważna.

Posty będę starała się publikować co tydzień w Niedziele.

Zacznę mojego bloga od Japoni do ktorej po 8 latach czekania i marzeń wreszcie udało mi się pojechać aż na cały miesiąc :)
Mam dużo do opisania, ale także muszę sprawdzic aktualne informacje, by nikogo nie wprowadzić w błąd, dlatego proszę o cierpliwość :)

Pierwszy post pojawi się w tym tygodniu i będzie dotyczył przygotowań do wyjazdu, które (myśle) dla osób planujących swój pierwszy wyjazd do Japoni na własna rękę -  sa ważne :)

Pozdrawiam, Sakura :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

WIza Narzeczeńska do USA - K1

adjustment of status - aplikowanie o zielona Kartę po wizie K1

Top 10 najchętniej odwiedzanych Parków Narodowych w USA w 2019 roku.